Vizioneaza GRATIS ONLINE Episoadele din serialul tau favorit Las Fierbinti!

Las Fierbinţi personajele există în realitate!


”Mercedesul e de cocalar, eu mi-am luat ATV”, ”pielea e un organ mai important ca urechea”, ”Giani – născut şi crescut aici, educat şi rafinat în Occident”, ”Gianina, curcubeul satului” – sunt doar câteva din poantele pe care le-aţi putut urmări în episodul pilot din ”Las Fierbinţi”, de la PRO TV.



Spun "câteva" pentru că producţia, regizată de Dragoş Buliga şi Constantin Popescu, este o colecţie de bancuri ambulantă. Aşa că pentru românii care vor să râdă sincer fără a mai trăi cu nostalgia lui Bulă din perioada Ceauşescu, "Las Fierbinţi" este ocazia. Personajele sunt extrem de veridice, iar subiectele - actuale: aviara, alegerile locale, construcţia autostrăzii ori întoarcerea acasă, din Italia, a şmecherului satului.

Personajele din serial există în realitate

Bobiţă cârciumarul, beţivul Celentano, Giani există în realitate, spune Buliga, şi au corespondenţi în satele din apropierea Bucureştiului, ori de lângă Buzău.
Documentarea s-a făcut în urmă cu trei ani, iar personajele au fost schiţate de Bogdan Mirică şi de Mimi Brănescu, care semnează scenariul. Totul e real, chiar şi localitatea în care se petrece acţiunea: Fierbinţi Târg, din Ialomiţa.
De altfel, aici s-a şi filmat, în curţile şi în casele oamenilor, ori la cârciuma din sat sau la primăria din localitate. "Veridicitatea acţiunilor şi a personajelor este sprijinită de realismul impus de locaţii şi de personajele secundare, care sunt din Fierbinţi şi care s-au dovedit a fi talentate", mărturiseşte Dragoş Buliga. Doar două elemente sunt fabricate: sigla barului, care pare a fi împrumutată de la un bar dintr-un Las Vegas avant la lettre şi tonomatul în care cântăreţul Ardiles (Mihai Mărgineanu) povesteşte pe muzică evenimentele din sat.



Figuraţia de la Bucureşti, trimisă acasă

În trei luni, cât au durat filmările pentru cele 14 episoade ale serialului, echipa de la Bucureşti avea practic să se mute în Fierbinţi.
"La început, localnicii au fost curioşi şi în acelaşi timp distanţi", explică Buliga, "până şi-au dat seama că ceea ce facem acolo nu este o satiră la adresa lor, ci un spaţiu care ne ajută să realizăm acţiuni imaginate de scenarişti. Ne-au ajutat enorm, au devenit parte din film foarte repede", spune regizorul explicând cum au devenit fierbinţenii figuraţie în serial. "La început am adus figuraţie de la Bucureşti. După primele două zile de filmare mi-am dat seama că este greşit, că nu pot integra "falşi" săteni în acest decor real. Am refilmat toate secvenţele înlocuind figuraţia cu adevăraţii proprietari ai spaţiului. Am făcut casting la căminul cultural şi am rămas uimit când s-au strâns câteva sute de localnici. De atunci, totul s-a schimbat".



Cu ce s-a ales Mărgineanu de la filmări

Acesta a fost începutul unei frumoase prietenii, povesteşte amuzat şi Mihai Mărgineanu, care interpretează rolul menestrelului în serial. "Am plecat cu zece borcane de zacuscă, pe care mi le-a făcut o localnică", spune cântăreţul.
Şi nu doar cu zacuscă, ci şi cu o potcoavă, pe care de atunci o păstrează în maşină. "Am găsit-o la filmări", explică amuzat Mărgineanu.




Colaborarea cu localnicii din Fierbinţi s-a lăsat şi cu amintiri amuzante, dar şi cu porecle pentru cei care apar în serial: "Acesta e cazul Cascadorului, un sătean care juca rolul unui beţiv în cârciumă", rememorează Buliga: "Trebuia ca la semnul meu să cadă de pe scaun, undeva în background. Nu a ţinut minte replica la care să reacţioneze, aşa că i-am spus că voi bate o dată din palme când să se arunce. Toate bune, motor şi… la auzul clachetei de filmare s-a aruncat foarte artistic de pe scaun, asta înainte să dau acţiune! Şi aşa i-a rămas numele: Cascadoru'."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...