Vizioneaza GRATIS ONLINE Episoadele din serialul tau favorit Las Fierbinti!

Află secretele actorilor din "Las Fierbinţi"

Românilor le place viaţa la ţară. Asta dacă e să ne luăm după audienţele celui mai neaoş serial al momentului, “Las Fierbinţi”, care aduce PRO TV câte-un milion de telespectatori pe episod. Actorii din rolurile principale au reuşit să dea naştere unor personaje savuroase. Iar unii dintre ei recunosc că s-au inspirat din realitate...

Mihai Mărgineanu nu este omul care să se ascundă după perdea. Recunoaşte că între el şi Ardiles, personajul pe care-l interpretează în “Las Fierbinţi”, există câteva asemănări. Esenţiale.

“Cu siguranţă că eu şi Ardiles avem lucruri în comun, iar cel mai important e că ne cam place viaţa! Sunt un mare amator de vinuri, de muzici diverse şi de mâncăruri fine”, ne-a mărturisit el. Şi prietenii l-au ajutat pe Mihai Mărgineanu să-şi construiască personajul, dacă este să ne luăm după spusele nonconformistului interpret: “Am mulţi prieteni, şi unii dintre ei aduc cu chitaristul beat din serial”.
Poliţistul Robi, inspirat din viaţa reală

Leonid e Robi, poliţistul satului. E mândru de statutul lui, e serios şi ţine lecţii de morală, numai că aplică legea după capul lui.

Pentru a-i da viaţă lui Robi, poliţistul satului, cu care spune că nu are nici în clin, nici în mânecă, Leonid Doni a căutat inspiraţie... în viaţa reală. Şi a găsit-o. “Am întâlnit pe cineva care să semene cu Robi, dar nu pot să vă spun cine e, că află sursa”, ni s-a confesat el. Susţine că, până acum, deşi a intrat bine de tot în pielea omului legii din “Las Fierbinţi”, n-a luat din năravul acestuia şi a rămas un tip sensibil şi tolerant.







Ancăi îi e greu să iasă din pielea Gianinei după ce se termină filmările

Ea este Gianina, fiica fostului primar din “Las Fierbinţi”, o fătucă frumuşică, dar prostuţă. Vrea să ajungă la Bucureşti şi să fie vedetă.



“Tot ce am văzut şi am trăit în vacanţele petrecute la ţară constituie sursă de inspiraţie pentru ce vedeţi acum pe ecran”, ni s-a confesat drăgălaşa Anca Dumitra. Ea o interpretează pe fâşneaţa, frumuşica şi prostuţa Gianina, cu care are în comun “faptul că se abandonează fără reţinere situaţiilor ce se ivesc”.

De când este Gianina, Anca spune că, influenţată de personajul interpretat, a devenit ceva mai naivă şi că, uneori, îi vine greu să iasă din pielea fetei după terminarea filmărilor: “Am avut de tras o secvenţă în care Gianina dansa. Mai târziu, invitată fiind la ziua de naştere a unei prietene, m-am surprins dansând ca în clipul filmat în ziua respectivă”, ne-a mărturisit actriţa.
Mihai Bobonete: «Tata a avut crâşmă la Giurgeni, de acolo m-am inspirat pentru Bobiţă»


Mihai Bobonete e oricum un tip savuros. Aşa că personajului interpretat, Bobiţă, n-a mai trebuit să-i dea decât un pic de culoare. Pe care a “împrumutat-o” de la oamenii întâlniţi în copilărie, în cârciuma tatălui său.

“Am avut de unde să mă inspir, pentru că şi eu am avut de-a face cu cârciumăritul la sat. Aproape 10 ani, tatăl meu a avut crâşmă la Giurgeni, pe drumul vechi spre mare, iar poveştile trăite acolo m-au inspirat în construcţia lui Bobiţă”, ne-a mărturisit actorul.

În paralel cu “Las Fierbinţi”, Bobonete joacă şi în scenetele de la “Serviciul Român de Comedie”, unde îl interpretează pe Costel. Iar acest du-te-vino între cele două personaje a dat naştere unei întâmplări comice, pe care ne-a povestit-o chiar actorul: “La spectacolul lui Mărgineanu de la Sala Palatului trebuia «s-o ard» pe Bobiţă, pentru că eram îmbrăcat vero şi personajul avea legătură cu «Zaritza» lansată de Mişu. După primele apariţii pe scenă, Dragoş Buliga (n.r. - regizorul serialului “Las Fierbinţi”) a venit la mine în culise şi mi-a spus că sunt Costel de la SRC şi că nu e bine, că trebuie să vină Bobiţă ca să iasă treaba cu Mărgineanu”.
Pe Mihai Rait, lumea îl strigă deja «Dorele!»!

Dorel e fratele autist, dar genial al lui Bobiţă. Îndură orice chin ca să fie vedetă, iar când ajunge pe scenă, face un supershow.

Mihai Rait Dragomir şi-a asumat atât de bine statutul de Dorel, încât nu-l deranjează, atunci când face vreo gafă, că e strigat “Dorele!”. În ce priveşte inspiraţia pentru rol, actorul spune că e un norocos, pentru că a dat de mic piept cu viaţa la sat: “Eu am crescut la ţară, într-o atmosferă destul de asemănătoare cu aceea din “Las Fierbinţi”. Aşa că i-am cunoscut şi pe Dorel, şi pe Bobiţă, şi pe Giani, şi pe Celentano, îi ştiu pe toţi”.


Glumă marca Giani: «Da’ de ce ne-am înţepenit aşa, prietene? Suntem la NASA?»

Giani e şme­­cheraşul satului, tipul care te face din vorbe. Visul lui e să se îmbogăţească peste noapte.

Costi Diţă se declară norocos. Când a trebuit să-i dea viaţă şmecherului Giani, n-a fost nevoit să caute mult o sursă de inspiraţie. “Genul ăsta de personaj poate fi întâlnit peste tot şi în toate mediile. De fapt, toţi avem un pic de Giani în noi. Cu  toţii vrem uneori «să ne descurcăm», să ne sustragem de la responsabilităţi, să obţinem lucruri cu efort minim”, crede el.

Actorul intră, aşadar, cu uşurinţă în pielea lui Giani. Poate cu prea multă uşurinţă. Şi, uneori, în momente nepotrivite. “Mi s-a întâmplat să fiu la o întâlnire serioasă, într-un mediu cu pretenţii, şi la un moment dat, ca să mai destind atmosfera, am făcut o glumă marca Giani: «Da’ de ce ne-am înţepenit aşa, prietene? Suntem la NASA?» Şi s-a lă­­­­­sat liniştea...”, şi-a amintit, amuzat, Costi.

Sursa: Libertatea.ro

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...