Vizioneaza GRATIS ONLINE Episoadele din serialul tau favorit Las Fierbinti!

Las Fierbinti da startul filmarilorpentru cel de-al doilea sezon.

Dupa ce au cucerit o tara intreaga cu glume si situatii care s-au transformat deja in bancuri, personajele din serialul “Las Fierbinti” sunt mai pregatite ca niciodata sa se intoarca la treaba. Giani (Costi Dita), Bobita (Mihai Bobonete), Gianina (Anca Dumitra) & co. vor da nastere unor intamplari si mai haioase in cel de-al doilea sezon al serialului de la Pro TV, regizat de Dragos Buliga dupa un scenariu de Mimi Branescu, ale carui filmari au inceput saptamana aceasta.

“Am avut primele repetitii acum cateva zile”, povesteste Mihai Bobonete, interpretul lui Bobita din “Las Fierbinti”. “Ne-am strans toti si am ras foarte mult numai la citirea scenariului, ne-am distrat foarte tare, mai ales ca Mimi, scenaristul, a folosit de data aceasta si mai multe poante bune, daca se poate spune asa. Cu totii cunoastem acum mult mai bine personajele pe care le avem de interpretat, acestea sunt copiii nostri. Va spun sincer ca am citit primele opt episoade si ne-am prapadit de ras”, dezvaluie Bobonete.




La randul lui, Mihai Rait, cel care in serialul de la Pro TV il interpreteaza pe Dorel, fratele autist, dar genial al lui Bobita, marturiseste ca se bucura ca personajul sau va fi mai vizibil in acest al doilea sezon. “Nu vreau sa va dezvalui prea multe, insa pot sa va spun ca de la primele repetitii mi-am dat seama ca episoadele pentru cel de-al doilea sezon sunt trasnet, mai ceva ca mierea lui Bamse! Pe Dorel o sa-l vedeti mai mult decat pana acum langa Giani si Bobita, va fi ceva mai activ”, mai spune Mihai.

Toti actorii sunt nerabdatori sa se reintoarca in Fierbinti, acolo unde au loc filmarile serialului, mai ales ca inca de la primul sezon au legat prietenii cu localnicii. “Va marturisesc ca teama mea cea mai mare era ca satenii sa nu perceapa ca este vorba despre o fictiune si sa creada ca intamplarile sunt despre ei. Sunt insa oameni inteligenti si am inteles ca abia ne asteapta sa revenim la filmari. Iar asta e un lucru bun pentru ca pe perioada filmarilor noi suntem acolo ca in cantonament, filmam alaturi de localnici, mancam cu ei, uneori chiar am dormit la ei”, spune Mihai Bobonete. La randul lui, Mihai Rait recunoaste si el ca abia asteapta sa-i revada pe cativa loclanici cu care a filmat in primul sezon. “Abia astept sa-l revad pe Nea Buca si pe Cascadorul, doi localnici pitoresti, as putea zice.”

Si desi filmarile ii tin departe de casa pe cei mai multi actori, Mihai Bobonete declara ca faptul ca au ocazia sa filmeze si sa traiasca practic intr-o locatie reala nu poate fi decat benefic pentru jocul actoricesc. “De dimineata pana seara suntem acolo, uneori si noaptea daca filmarile o cer, asa ca va dati seama ca nu mai avem timp de nimic, ajungem acasa si punem capul pe perna pentru ca a doua zi sa o luam de la capat. Insa asta nu ne sperie, dimpotriva, partea buna este ca astfel nu avem timp sa ne rupem de personajele noastre, pastram o stare necesara construirii fiecarui personaj in parte. Si poate ca de aceea suntem atat de veridici, cum ni s-a spus. Suntem constienti ca dupa succesul primului sezon trebuie sa ne implicam total si sa facem lucrurile si mai bine, mai ales ca publicul asteapta din toamna un produs daca nu la fel, atunci poate mai bun. Eu le spun sa stea cu ochii pe noi si le promitem ca nu ii vom dezamagi”, a mai spus interpretul simpaticului Bobita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...